درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 20:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3854صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 5 تیر 1392 - 08:08
تندیس سیمین تعالی برای روابط عمومی بانک مهراقتصاد
  

شارا- در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به دلیل دستیابی به کمال نسبی، عملکرد برجسته و نتایج مطلوب تجلیل به عمل آمد.

در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با مشارکت بیش از 200 روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها، موسسات و شرکت های دولتی، غیر دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به دلیل دستیابی به کمال نسبی، عملکرد برجسته و نتایج مطلوب تجلیل به عمل آمد.  

به گزارش شارا، ابراهیم صفرلکی- رئیس اداره کل روابط عمومی- با بیان این مطلب، درخصوص فرآیند دریافت تندیس سیمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور  توسط این بانک گفت: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ضمن تکمیل کتابچه ارزیابی، مستند سازی  مربوط به فعالیت های روابط عمومی را به دبیر خانه تعالی روابط عمومی ایران، ارسال نمود که این مستندات توسط گروه های متخصصین تعالی و کارشناسان حوزه ارتباطات در قالب 9 معیار اصلی و 81 شاخص فرعی مورد پایش قرار گرفت.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد افزود: پس از مطالعه و ارزیابی مستندات در کارگروه ارزیابی اولیه، ارزیابان دبیرخانه ، ضمن استقرار در اداره کل روابط عمومی، مستندات را مجددا مورد ارزیابی قرار دادند و روسای ادارات این اداره کل با همراهی دبیر تعالی بانک مهر اقتصاد به سئوالات و ابهامات آنها با ارائه مستندات تکمیلی پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه معرفی سرآمدان روابط عمومی های ایران  بر پایه مدل تعالی در روابط عمومی و با هدف توسعه الگوی ارزیابی و پایش مستمر روابط عمومی ها طراحی شده گفت: این آیین در سه سطح تعهد به سرآمدی، اعطای نشان تعالی روابط عمومی و اعطای تندیس های زرین، سیمین و بلورین برگزار می شود .

صفر لکی خاطرنشان کرد: روابط عمومی هایی که طبق 9 شاخص کلی رهبری و مدیریت، خط مشی و راهبرد، مدیریت و منابع انسانی، مشارکت پذیری و مشارکت گستری، منابع مالی فناوری و لجستیکی، مدیریت فرآیندی، نتایج مخاطبان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکردی که در برگیرنده 81 شاخص فرعی است بتوانند از 1000 امتیاز،حداقل 50 درصد امتیازات یعنی 500 امتیاز را کسب کردند، موفق به دریافت تندیس های زرین ، سیمین و بلورین می شوند که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با کسب 680 امتیاز در میان 10 روابط عمومی برتر کشور، موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی روابط عمومی ایران گردید.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد